Strony

czwartek, 18 marca 2010

P-47 C kolejna odsłona

Na początek kabina:
Tablica od Academy, niestety wcześniej odciąłem pedały :( więc musiałem dorobić nowe...



Tak się ma mniej więcej całość. Tylnia ścianka dorobiona od podstaw tak samo drążek, pasy z kalki, jutro przemaluje matem i może jeszcze coś "przypudruje". Ogólnie szału nie ma ale oszklenie i tak będzie zamknięte.
Silnik na razie wstępnie pomalowany, jutro suchy pędzel i wash. Śmigło wymalowałem przy okazji malowanie śmigła do D. Kurde brakło mi kalek z napisami, a nie chce zdekompletować kalek :-/

 Trochę widać że klapki pocieniłem, oraz wyciąłem miejsce na ustalacze.


Koło z Arii i Acedemy. Czy w wersji C była stosowana taka felga czy musi być pełna?

Klapkę na kadłubie wyciąłem i wkleiłem zamkniętą z Tamiyi.



Myślę żeby część paneli podkleić taką folią żeby nadać nieco trójwymiaru 8-) (to tutaj na próbę)

To by było chyba na tyle.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz