Strony

piątek, 22 listopada 2013

EC - 135 LPR - Revell 1:32

Słowem wstępu.
Model znany i nie będę się rozpisywał w temacie.
Celem jest coś takiego


źródło: http://cdn-www.airliners.net/aviation-photos/photos/1/1/4/1887411.jpg

Fachową pomoc w budowie zapewnia pan Henryk




Budowę rozpocząłem od przeszlifowania całości, zdarciu nitów i pogłębieniu lini podziału.





Linie podziału uzupełnię po sklejeniu kadłuba, bo się ucinają na spodzie... Nity planuje wykonać z kulek BGA.

Skleiłem i zaszpachlowałem ogon


Jakość zdjęć jest jaka jest, nie umiem ogarnąć zdjęć tego cholernego białego plastiku:/
Ogólnie model mimo że nie taki stary to jest czysty dramat, zanikające linie podziału, nadlewki itp.
Wnętrze wykonam własnoręcznie, planuje rozpocząć przygodę z wytrawianiem. Pomału sobie rysuje co potrzebuje. Planuje otworzyć wszystkie drzwi i może jakąś fikuśną podstawkę pierdyknę.
Do malowania miałem użyć kalkomanii IPMS Świdnica, ale w czasie przeprowadzki gdzieś je wsysło... raczej nie będę zamawiał nowych, ponieważ i tak większość znaków itp miałem robić z masek. Tak więc też muszę wszystko narysować i potem zapodać na ploter.
Póki co tyle, relacja będzie bardzo powolna, gdyż czasu mam jak na lekarstwo, jak wychodzę z pracy to muszę ogarniać remont domu. Szczęśliwie że "tymczasowa" modelarnia w miarę działa:D
Over and out.























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz