Strony

niedziela, 7 marca 2010

P-47 ślady ekspolatacji

Wczoraj podziałałem jeszcze filtrem, washem. Zrobiłem wycieki, zacieki, zdarcia ( z których jestem średnio zadowolony) oraz okopcenia.
Model do zdjęć złożony na sucho, tzn podwozie podwieszenia i śmigło. 

 

  

  

Kilka zbliżeń  

 
 
 
 

  

Na deser spód
 

Do roboty zostało mi śmigło, tzn trochę je zedrzeć, ale nie mam za nic pomysłu, próbowałem na innym i wyszła duża kicha.
Oprócz tego to muszę dokończyć bazooki, dodać kable na podwoziu, zrobić przewód od zbiornika i pewno coś jeszcze co mi teraz z głowy wyleciało.
 

2 komentarze:

  1. Ładny, brudzenie, jak dla mnie, mocno w stronę pancerki. Śmigło spróbuj gąbką potraktować, bo na lakier do włosów już za późno.

    OdpowiedzUsuń
  2. Już mi Kamil podrzucił pomysł z gąbką, może jutro pokombinuje. O lakierze nawet nie myślałem, bardziej o metodzie na sól.

    OdpowiedzUsuń