Strony

niedziela, 13 grudnia 2009

ACH-47 Chinook

Teraz coś co aktualnie jest na warsztacie.
Model jak w tytule, zestaw Italeri waloryzowany Dużym Edem plus lufy Quickboost do Browningów, tego na razie nie widać, ale w tygodniu postaram się wrzucić fotke wnętrza itp.
Dzisiaj pokaże etap na którym aktualnie się znajduje z tym modelem. W nocy dostał kolorki.
Farby to naturalnie Gunze serii H rozcieńczane firmowym rozcieńczalnikiem do serii C. Pierwszy raz próbowałem coś w stylu Color Modulation, ale bardzo ostrożnie i niemal niewidocznie.




Podkład, surfacer 1000 polerowany papierem wodnym 2000 i filcem



Preshading nie jest specjalnie precyzyjny, ale z moimi trzęsącymi się łapami i biurkiem trzęsącym się od sprężarki, do tego model postawiony na tych zapałkach też lata. Mimo wszystko myślę że nie jest źle.




Malowanie
Najpierw podstawowy kolor dość mocno rozcieńczony, tak aby pokryć podkład i preshading, następnie mocno rozjaśniony na górne powierzchnie, nakładany "mgiełką" z większej odległości, potem tą samą farbą rozjaśniałem środki paneli. Po wymalowaniu rozjaśnionym kolorem, dodałem czarny do koloru bazy i pomalowałem nim wszytskie zakamarki, spód mgiełką oraz miejsca które mogą być zacienione.
Wszystkie te zabiegi wykonałem w jednej sesji malarskiej, dlatego nie ma zdjęć z poszczególnych etapów malowania. W środę model prawdopodobnie zostanie wypolerowany.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz